regulamin

by admin
   

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę w ramach serwisu internetowego znajdującego się pod adresem http://sweetcontrol.pl
  2. Użyte w niniejszym Regulaminie określenia mają następujące znaczenie:

Usługodawca – Aleksandra Kasińska, prowadząca działalność nierejestrowaną, polegającą na świadczeniu konsultacji dietetycznych online

Serwis – serwis internetowy Usługodawcy, prowadzony pod adresem internetowym http://sweetcontrol.pl

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, wykupująca usługę w Serwisie;

Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z Usługodawcą będącym przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby;

§2. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

Aby zapewnić możliwość prawidłowego i niezakłóconego korzystania z Serwisu i usług świadczonych za jego pośrednictwem, urządzenie, którym posługuje się Klient, powinno posiadać co najmniej  połączenie z siecią Internet, przeglądarkę internetową, aktywne konto poczty e-mail, oprogramowanie komputerowe pozwalające na otwarcie przesyłanych plików popularnych formatów, w szczególności plików tekstowych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, oraz plików .jpg. oraz aktywne konto w serwisie skype za pośrednictwem którego prowadzone są konsultacje online.

Usługodawca nie zapewnia urządzeń ani oprogramowania wskazanych w ust. 1 niniejszego paragrafu.

Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Serwisu, z uwagi na transmisję danych za pośrednictwem publicznej sieci Internet, wiąże się z zagrożeniem w postaci możliwości ingerencji nieupoważnionych osób trzecich w dane przesyłane między Usługodawcą a Klientem.

Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści sprzecznych z obowiązującym prawem.

§3. Zakres i zasady świadczenia usług drogą elektroniczną

Usługodawca świadczy drogą elektroniczną usługi polegające na konsultacjach dietetycznych online.

Nabycie usługi przez Klienta wymaga zarezerwowania terminu konsultacji w kalendarzu, odesłania wyników badań i wypełnionego formularza przekazanego po zarezerwowaniu terminu konsultacji oraz uiszczenia płatności.

Konsultacje dietetyczne online przygotowywane są na podstawie informacji otrzymanych od Klienta.

Usługodawca informuje, że podanie nieprawdziwych danych lub danych innej osoby może skutkować odpowiedzialnością prawną osoby dopuszczającej się takiego naruszenia, a podanie nieprawdziwych lub niepełnych danych w formularzu, może prowadzić do błędnej porady, błędnego doboru strategii żywieniowej i w efekcie stanowić zagrożenie dla życia lub zdrowia Pacjenta.

§4. Warunki nabywania usług

W celu złożenia zamówienia i zawarcia umowy świadczenia usług, Klient powinien:

Zarezerwować termin konsultacji w kalendarzu, dokonać opłaty w ciągu 2 dni roboczych, a następnie przed terminem konsultacji (nie później niż 2 dni przed umówionym terminem) odesłać wypełniony kwestionariusz, dzienniczek żywieniowy oraz wyniki badań.

Przesłanie dokumentów i wyników badań jest sygnałem dla Usługodawcy do rozpoczęcia analizy i w tym momencie Klient traci prawo do odstąpienia od umowy.

Wszystkie ceny uwidocznione w Serwisie podane są w złotych polskich i są cenami brutto.

Usługodawca nie wystawia faktur VAT.

W Serwisie honorowane są następujące formy płatności: Przelew bankowy, płatności natychmiastowe oraz paypal.

Pośrednikiem płatności w serwisie jest CashBill Spółka Akcyjna ul. Sobieskiego 2, 40-082 Katowice.

Klient powinien dokonać płatności niezwłocznie po złożenia zamówienia, przed wykonaniem usługi, jednak nie później niż 2 dni robocze po rezerwacji usługi w kalendarzu. W przypadku niedokonania płatności w tym terminie termin konsultacji przepada.
W przypadku nieodesłania dokumentów i wyników badań na 2 dni przed terminem termin konsultacji zostanie przeniesiony na inny pierwszy wolny termin.

§5. Kontakt podczas dietoterapii

Po opłaceniu konsultacji kontakt z dietetykiem odbywa się wyłącznie przez adres email: aleksandra.kasinska@gmail.com

Po konsultacji Klient ma prawo do wyjaśnienia wszystkich swoich wątpliwości dotyczących przekazanej strategii i analizy w ciągu 14 dni od przekazania plików. Wszystkie wątpliwości należy przekazać w jednym emailu. Odpowiedź zostanie przesłana w ciągu 3 dni roboczych.
Jeśli zaistnieje konieczność wyjaśnienia innych kwestii, będzie można je omówić umawiając się na osobną konsultację.

Analogicznie Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich wątpliwości odnośnie przekazanej diety.  Klientowi przysługują 2 rundy pytań dotyczące przesłanej diety. Pierwsza w ciągu 7 dni i kolejna w ciągu następnych 7 dni od czasu uzyskania odpowiedzi na pytania rundy pierwszej. Każdorazowo wszystkie pytania należy przekazać w jednym mailu. Pytanie przekazane w innym terminie lub inne dodatkowe wymagają umówienia się na termin konsultacji kontrolnej. Odpowiedzi na pytania dotyczące diety zostaną przesłane w ciągu 3 dni roboczych. 

Konsultacja kontrolna dotyczy tych pacjentów, którzy zdecydowali się na dietoterapię i wykupili indywidualną dietę. Proponowany termin konsultacji kontrolnej to z reguły po 1 lub 2 miesiącach od rozpoczęcia dietoterapii, chyba że Klient będzie miał pytania wykraczające poza opisany w ustępie powyżej zakres i potrzebuje wcześniejszej konsultacji, w takiej sytuacji umawiany jest termin konsultacji w ramach dostępnych terminów.

Klient może zapisać się na konsultację kontrolną w czasie trwania dietoterapii i po jej zakończeniu, jednak nie później niż 2 miesiące od planowanego zakończenia dietoterapii. W innym przypadku należy zapisać się na konsultację tak, jakby była ona pierwszą konsultacją. Planowane zakończenie dietoterapii jest określane w mailu z przesłaną dietą. 

Usługodawca nie odpowiada na wiadomości dotyczące indywidualnej dietoterapii pozostawione w mediach społecznościowych i smsy.

Usługodawca nie odpowiada na maile wykraczające poza ustalony powyżej zakres.

§6. Konsultacja

Konsultacja odbywa się online poprzez połączenie wideo za pomocą komunikatora skype.

W przypadku zaistnienia problemów z łącznością czy internetem konsultacja odbędzie się przez telefon, a po jej zakończeniu razem z podsumowaniem konsultacji Klient otrzyma niezbędne pliki, które byłyby omawiane podczas połączenia wideo.

W przypadku niemożności zrealizowania także połączenia telefonicznego ustalony zostanie nowy termin konsultacji nie później niż w przeciągu 7 dni z zastrzeżeniem okresu urlopowego Usługodawcy i Klienta.

W przypadku chęci zmiany ustalonego terminu konsultacji należy mailowo skontaktować się z Usługodawcą. Nowy termin konsultacji zostanie ustalony w uzgodnieniu z Pacjentem w zależności od wolnych terminów w grafiku Usługodawcy. 

§7. Postępowania reklamacyjne

Reklamacje dotyczące zamówionych usług mogą być składane:

drogą mailową na adres: aleksandra.kasinska@gmail.com

W celu rozpatrzenia reklamacji Klient powinien wskazać w zgłoszeniu reklamacyjnym:

swoje imię i nazwisko,
numer lub datę złożenia zamówienia,
przedmiot reklamacji oraz jej przyczynę,
dane kontaktowe umożliwiające skontaktowanie się z Klientem po rozpatrzeniu reklamacji.

Jeżeli dane podane przez Klienta nie są wystarczające do rozpatrzenia reklamacji przez Usługodawcę, Usługodawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia zaistniałych braków reklamacji.

Termin rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Klienta wynosi 14 dni od momentu jej zgłoszenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Usługodawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub drogą pocztową na wskazany przez niego adres.

§8. Odstąpienie od umowy

Klient może odwołać konsultację w każdym czasie przed terminem konsultacji i w takiej sytuacji należy się zwrot środków, chyba że Klient wysłał wcześniej dokumentację, a Usługodawca dokonał jej analizy. W takiej sytuacji Klient traci prawo do odstąpienia od umowy. Jednakże możliwe jest w takiej sytuacji ustalenie innego dogodnego terminu konsultacji.

§9. Prawa autorskie

Wszelkie utwory dostępne w Serwisie, a w szczególności zdjęcia, materiały graficzne oraz treści stanowią przedmiot praw autorskich przysługujących Usługodawcy lub podmiotom trzecim i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1293 ze zm.). Korzystanie z tych utworów jest dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, który nie wykracza poza użytek dozwolony na gruncie obowiązującego prawa.

§10. Postanowienia końcowe

W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Serwis poinformuje Klientów o wprowadzonych zmianach. Postanowienia nowego Regulaminu wiążą Klienta od momentu zaakceptowania przez Klienta jego postanowień.

Regulamin obowiązuje od dnia 15.03.2021